onsdag 21. desember 2011

God Jul alle sammen!

Da reiser vi til Bergen på hytten imorgen, gleder oss! Skulle egentlig reise på fredag, men så fikk sambo en ekstra fridag :) Har vært mye å gjøre denne uken, så ikke så mye tid til blogging eller å kommentere på andre blogger, men kommer sterkere tilbake. Men først tar jeg meg en liten juleferie :)





Tenk at det allerede er julaften på lørdag! Nå håper jeg at jeg får litt mer julestemning, så er alt på plass :) Kos dere så mye med familien deres!


Juleklemmer fra Lene

16 kommentarer:

Martha sa...

Ønsker dere en fin juletid..
..og god tur!!
God klem fra meg:)

takhøyde sa...

Må din jul bli både fin og god!!
Juleklem til deg!!
Heidi :)

Karoline sa...

God jul :)

Lisette sa...

God Jul, Lene! Nyt jula...

Unknown sa...

God jul til deg og dine:)
Nyt ferien i Bergen.

klemmer fra Silje

dryss sa...

For noen fantastiske bilder!!

Ønsker deg og dine en herlig jul!

Unknown sa...

HERLIG!!
Elsker bildene dine ♥
Ønsker dere en FLOTT og fredfull jul:)
Gleder meg til og følge bloggen din videre neste år;)

Klem Line

Rene Linjer sa...

Riktig god jul og god tur! Klem fra meg

Line Elisabeth sa...

Åhh så nydelige bilder! For et koselig gammelt skap og så fint pyntet!
Legger meg til som følger, her likte jeg meg:)
Ha en riktig god jul!

Klem Line E.

Vibeke fra Bengtgarden sa...

Hei Lene og tusen takk for hyggelig julehilsen på bloggen min ;-)

Ønsker deg og dine en flott og fredfull jul. Kos deg masse med familien og nyt fridagene! Sist men ikke minst god tur til Bergen.

Gleder meg masse til å fortsette å følge deg og bloggen din i 2012. Og takk for at du er den du er og jeg setter STOR pris p deg her inne i blogglandia.

Stor juleklæm Vibeke

Jane sa...

Ønsker deg en flott juletid sammen med familien :)

klem Jane

Min Lykke sa...

Koselige og vakre bilder! Elsker skapet ditt!!
Ha en flott hyttetur:)
Klem fra Kristin

bohemian girl sa...

Riktig god jul til deg og familien. Nydelige bilder i det fantastisk vakre skapet ditt! Klem

Marte sa...

God jul fra meg!

Klem, Marte

Fra huset i svingen sa...

Er bare en liten tur innom for å ønske deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år :-D

Juleklemmer Karianne

Hege Morris sa...

så koselig! god jul
klem Hege